Racit

by eandee

Imi vine sa stranut dar anticipand efortul extraordinar la care trebuie sa fiu supus pentru a o face ma abtin. Sunt pe banca in gara si simt ca sunt slabit, nu stiu daca din cauza racelii sau a lipsei de somn dar in orice caz e mai bine decat aseara. Imi aduc aminte ca inaintam dificil prin nisipul care imi intra in mocasini, ca tineam in mana sanatoasa patura luata din camera de hotel si o bere iar pe cap gluga de la hanorac fiindca incepuse sa ma doara (capul nu gluga), intorceam in mod regulat privirea sa verific daca fetele mai sunt in urma mea iar ele paseau cu fete posomorate . Stiam ca e racoare dar nu o simteam, ma temeam pentru inrautatirea starii de de sanatate care si asa imi dadea de furca. Ne-am oprit intr-un loc mai linistit in care ne-am intins si am desfacut berile, eram aproape de mare iar lumina lunii se reflecta in apa neagra si linistita pe o suprafata mare

