Inflacarare

by eandee

Cee ce urmeaza reprezinta o relatare fictiva si trebuie tratata ca atare:

De multa, poate prea multa vreme imi tin sentimentele in frau. Ele ard in mine ca un foc mocnit si explodeaza doar atunci cand cineva imi aduce o jignire sau simt ca trebuie sa iau atitudine indiferent de consecinte. In rest, lucrurile stau in echilibru pe muchia plictiselii si nu spun asta fiindca nu gasesc nimic pe lume interesant, dimpotriva, multe imi atrag atentia, insa e de ajuns o adiere usoara sa cada in haul dezinteresului total.

Acum insa, te-am gasit pe tine. La inceput, poate ca o sa te superi, te gaseai pe aceeasi muchie, dar cu trecerea timpului am ajuns sa te vad mai bine, parca ceata din jurul tau s-a retras treptat cu fiecare intalnire si am vazut cum muchia pe care stateai s-a latit din ce in ce mai mult pana mi-am dat seama ca nu prea mai ai cum sa cazi.

De data asta focul se zbate sa ia amploare iar zambetul si privirea ta nu-s altceva decat benzina aruncata pe el gata sa provoace un incendiu de proportii uriase.

Dar oare esti tu in stare sa fii tinta unei asemenea forte? Esti capabila sa suporti temperatura, fumul? Caci focul nu e altceva decat intensitatea trairilor mele si daca il voi lasa liber atunci va capata dimensiuni infricosatoare, dimensiuni la care odata ajuns pote oricand sa ne mistuie pe amandoi.

Raspunde-mi acum cat inca mai pot sa folosesc extinctorul ratiunii pentru a-l stinge!

