Experiment

by eandee

A inceput să plouă

picături cad din Dambovița

se scutură ușor, spre balta de pe cer

unde formeaz-un nor, îl văd și parcă sper

ca raze de-ntuneric s-aprindă luminița

cu focul ei cel negru și conținutul vid

ce emană miros și topește dorința

mândria-mrbățișează pe sora umilința

eu simt ca mi-ași dori să devin mai timid

dar în schimb prind curaj, ceea ce ma-ntristează

si dansul celor două devine chiar sordid

a inceput sa plouă și mă cam enervează

Mâ-împiedic de o baltă și cad zburând spre soare

știu că temperatura lui era puțin prea mare

de când l-am vizitat, acum vreo două luni

nu mi-a plăcut de fel, sau mi-o fi plăcut oare?

mmm..atmosfera ,da,  nu prea e primitoare

față de cea de-acasă cu oxigenul vesel

oricum nu mai contează, am cam ajuns se pare

așa cum mi-aminteam, e multă gheață aici

multa zăpadă.. e dată și cu sare

și sarea-mi lasă urme pe pielea din joben

iar când o calc, pe tibie imi pune și edem

edemul se extinde, devine un refren

al aspectului meu, și-așa oligofren

mascat sub haina groasă de vorbe si distanțe

secret pastrat cu prețul a miilor de gloanțe

ma-impiedic și în loc să cad, mă agăț de speranțe.

